måndag 15 november 2010

Oskarshamn mot rasism och främlingsfientlighet 30 november


De här bilderna fick jag nyss från SSU i Oskarshamn. Varför? - Jo, för de skrev till mig och frågade om det var OK att använda ett foto som jag tagit och publicerat här på bloggen. Och det var det, och nu har de kopierat in bilden som bakgrund till uppropet om möte och fackeltåg. Kul, tycker jag. Om andra vill använda bilder så skriv en rad (det har hänt flera gånger) - det är troligt att jag säger att det går bra om  inte syftet verkar rent åt helsicke.


30 november, är det Karl XII:s dödsdag eller min födelsedag som avses ...? - Hur som helst, man ur huse i Oskarshamn 30 november!

1 kommentar:

tomasrj sa...

Fin bild. Oskarshamn är ju mina domäner, dock befinner jag mig i Kalmar på andra aktiviteter just den kvällen.