tag:blogger.com,1999:blog-8833913753377186765.post4222894157176556256..comments2024-01-27T12:39:01.224+01:00Comments on Björnbrum: För värk i (nästan) hela kroppenBjörn Nilssonhttp://www.blogger.com/profile/17098246825512690591noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-8833913753377186765.post-78797077718124718492008-12-08T14:46:00.000+01:002008-12-08T14:46:00.000+01:00Jaha, tackar för upplysningarna, alltid lär man si...Jaha, tackar för upplysningarna, alltid lär man sig något nytt. Men numera borde väl buden förmedlas elektroniskt kan man väl tro, inte med en vilt jagande springpojk från vaktmästeriet?Björn Nilssonhttps://www.blogger.com/profile/17098246825512690591noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8833913753377186765.post-63143179637393580912008-12-08T14:34:00.000+01:002008-12-08T14:34:00.000+01:00Det går bud mellan respektive redaktion med första...Det går bud mellan respektive redaktion med förstaupplagorna. Det gör det mellan DN och SvD också.<BR/>Löpen är mer olika ute i landet, där upplagorna inte kan anpassas som på tryckorten.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8833913753377186765.post-76824433033369001072008-12-08T12:42:00.000+01:002008-12-08T12:42:00.000+01:00På tal om mullvadar har jag för mig att trotskiste...På tal om mullvadar har jag för mig att trotskisterna hade en tidning som hette just Mullvaden - vilket inte har något med det här inlägget att göra. <BR/><BR/>Det är en intressant aspekt av den hyllade konkurrensen att konkurrenterna försöker bli så lika som möjligt. Det är väl inte så det var tänkt väl? Då kunde väl kvällsblaskorna lika gärna slå ihop påsarna.Björn Nilssonhttps://www.blogger.com/profile/17098246825512690591noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8833913753377186765.post-47524900355174285602008-12-08T12:12:00.000+01:002008-12-08T12:12:00.000+01:00Dom där tidningarna har alltid haft mullvadar på v...Dom där tidningarna har alltid haft mullvadar på varandras redaktioner, och med en krympande marknad har nog spioneriet blivit allt mera betydelsefullt. <BR/><BR/>Även om just de där rubrikerna kanske inte är några storsäljare, så är tanken att konkurrenten kanske har ett scoop en mardröm på redaktionerna!Anonymousnoreply@blogger.com