onsdag 12 augusti 2020

Samma blogg - ny adress

Hallå alla läsare, som jag förvarnade om har bloggen flyttats. Men namnet är detsamma.

Gamle Björnbrum hittas numera på den här adressen. https://bjornbrum.wordpress.com/

Innehållet lär väl bli ungefär detsamma även framöver. Den nya bloggen är ännu inte färdig, men det väsentliga bör finnas där. Nämligen inläggen. Och för den som är intresserad av att följa med i uppdateringar finns det en knapp i högermarginalen att trycka på, "följ bloggen via epost".

Alla gamla inlägg från den här bloggen är kopierat till nya adressen, och bara jag hittar rätt i verktygslådan blir väl resten också fixat så småningom.

Gamla bloggen får ligga kvar som extra arkiv tills vidare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Undrar just varför det inte går att kommentera blogginlägget om kuppen i Vitryssland? Jag hade bara en lite fråga om det där. När jag ställer den anklagas jag alltid - av dom som anser sig vara liberala och demokratiska och (intellektuella för den delen också) för- whataboutism. Det är en hemsk synd, tydligen.

Min fråga är varför Belarus ska kallas Belarus numera, medan Tyskland ska inte kallas Deutschland och vårt grannland Finland, broderlandet, ska kallas Finland - inte Suomi. Vill du förklara logiken som jag inte förstår? För jag brukar nämligen förstå det du skriver... Tack på förhand!/Pedro

Björn Nilsson sa...

Ja, nu lade jag upp ett svar på nya bloggen med samma gamla namn. Svårt att få ihop några djupa tankar i värmen, men fortsätt att fråga så försöker jag svara så gott det går!