måndag 25 juni 2012

Nyheter i bloggrullen

Som framgår av föregående inlägg rensade jag en del i bloggrullen till höger här på sidan, och en del inaktiva bloggar försvann. Men nu har jag fyllt på med några andra. Dels är det ett par som jag läst länge, nämligen gamle miljö-språkröret Birger Schlaug, dels nationalekonomen Lars P Syll. Sedan upptäckte jag den gamle liberalen Lars Gustafssons blogg nyligen. Det var via Linkan som som kom in i gänget Bloggintresserade för inte så länge sedan - tack för det. Dessutom chansar jag med en annan ny bekantskap, nämligen Anna Troberg från Piratpartiet.

Vad som saknas kan vara en bra konservativ blogg, och då menar jag konservativ på ett sympatiskt sätt och inte nyliberala muppar av samhällsdemolerande/samhällsfarlig typ. Känner någon till en blogg enligt dessa specifikationer?

Inga kommentarer: