söndag 12 augusti 2012

Det finns inga dåliga bilder ...

... bara bristande fantasi vad det gäller att förklara varför de är lika suddiga och konstiga och otydliga som de är! OK, här är bilder från en demonstration 14/12 06, alltså några månader innan jag drog igång den här bloggen. De togs med min första digitalkamera som jag, trots ett halvårs praktik, inte behärskade så bra. (Det var en inställning jag missade, bland annat ...). Demonstrationen gällde försämringar i A-kassan - vilket genomslag den opionionsyttringen fick det vet vi. Jag tycker suddigheten i bilderna går rätt bra ihop med resultatet. Och får jag säga det själv så ser det ganska konstnärligt ut här och där! Om somliga bilder ser ut som svartvita respektive sepia-färgade så beror det av att den inställningen fixade jag lätt!





























Inga kommentarer: