onsdag 29 december 2010

Plågsamt och anti-plågor

Plågsamt ...

Skamligt och plågsamt!

Det här är pinsamt ... varför gör man så här mot mej!? Ser ingen min plågade blick?

Det ser ut som jag skrattar, men vänta bara tills dom får se vad jag gjort i de här plågsamma brallorna!
Just det, oskyldiga djur skall icke plågas och förödmjukas på detta sätt, jag blir arg bara jag tänker på't!


De kan få tugga på en pinne om de känner för det ...

... eller rocka loss i en härlig solodans ...


... mysa hela familjen ute i snön ...

... eller ta sig ett långt härligt bad och bara njuuuuuuta, långt från alla bekymmer och plågor!

3 kommentarer:

Lena Källman sa...

Uttrycksfulla bilder!

Kerstin sa...

Tacka vet jag mina nyfiltade hundar. De kan man behandla som man vill utan att de lider och dessutom skäller de inte :-)

Björn Nilsson sa...

Undrar hur mycket photo-shoppande som varit inblandat - men vi får ju i alla fall ha roligt på de stackars djurens bekostnad!