söndag 28 juni 2009

Ett utseende ...



... som endast en mor kan älska, för att citera ett gammalt talesätt. Detta nylle lär tillhöra "världens fulaste hund" som utsetts i någon obskyr tävling som förmodligen helt saknar relevans.

Wacko Jacko har kilat vidare. Vågar man hoppas på att Bruce Springsteen och Madonna snart lägger näsan i vädret också? (Det var väl taskigt skrivet!)


Från Konfliktportalen.se: Jinge skriver Almedalsveckan – Mediejippo för losers, Anders_S skriver Flyktingvänliga Sverige och de flyktingvänliga svenskarna, H Palm skriver Om en konstnärs död., Björn Nilsson skriver Lästips om Nepal

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Vansinnigt inopportunt. I dessa dagar ska man sörja en otroligt stor artist.

Nu först börjar jag begripa varför jag alltid trott att jag aldrig hade hört Michael Jackson någon gång. När man nu spelar hans musik dagarna i ända kommer jag på att han låter som en kvinna. Jag har säkert hört en del av de där låtarna förr och inte kunnat föreställa mig att det var en man (eller vad han var?) som sjöng.

Madonna har jag bara sett en massa halvnakna eller på andra sätt utmanande bilder på, i kvällspressen, men hur hon låter (sjunger hon?) har jag heller ingen aning om. Låter hon kanske som en man?

Fast för övrigt är det ju alltid tragiskt med alla dessa stjärnor som drogar sig till döds, vare sig de gör det med receptbelagd knark eller svart sådan.

Björn Nilsson sa...

Stackars Wacko Jacko lämnade nog aldrig barnstadiet. Madonna har ingen större sångröst. Eftersom jag hört (och hunnit delvis tröttna på) Bob Dylan innan Springsteen kom fram tyckte jag inte att jag hade någon anledning att bli imponerad av den senare.